onsdag 13 juni 2012

- Life's better now than it was back then

Suck, vet inte vad jag ska skriva. Men jag lovade någorlunda bra uppdatering den här veckan, med schemalagda inlägg så att det skulle gå lättare för mig med uppdateringen, det har dock inte gått nå bra, vet egentligen inte varför, haha. Men men, skriver lite nu åtminstone.
Suck, jag måste komma igång med
motionen igen!

Fick lov att gå hem från jobbet idag efter halva skiftet, hade sån sjuk huvudvärk, det bara dunkade innanför pannan, och det vägrade gå över, inte kul alls! Men gick hem la mig på soffan och vilade ett tag och nu har det tack och lov gått över! Skönt!

Imorgon innan jobbet bär det iväg på en tenta, grundläggande folkhälsovetenskap, visst låter det roligt? Haha :P Inte så jätte, men förhoppningsvis går det bra :) Ni får hålla tummarna för mej.

Så därför tänker jag gå och lägga mej nu, så jag kommer upp imorgon bitti utan problem, tänkte gå upp samtidigt som Niklas så att jag får lite tid att vakna till liv ordentligt samt kanske läsa på lite mer innan jag drar iväg, det blir nog bra :)

Ska schemalägga en inlägg till imorgon i alla fall :) Så kommer det upp ett inlägg då med! Kanske kan hända att jag hinner uppdatera litegrann när jag kommer hem från tentan och innan jag ska iväg till jobbet, det beror lite på, får se helt enkelt.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar