lördag 16 juni 2012

- Paint yourself a picture

Åh, vilket roligt väder det är idag.. Eller inte. Blä! Men ska ju iväg och jobba vid klockan 6 så då gör det ingenting om det regnar, men kan det inte vara uppehåll nu medan jag är hemma åtminstone! Men det är nog för mycket att hoppas på, det känns så i alla fall, regnat bara öser ner och det ser inte ut att sluta i första taget.

24 timmar kvar på jobbet tills man är ledig en hel vecka då! Skönt! Längtar till måndag morgon!! :P Niklas drog iväg till Uppsala nu här bara för ett tag sen, ska på Annas utflyttnings/hej då fest. Så sjukt tråkigt att jag lyckades missförstå helgen och trodde att jag var ledig men så var jag inte det :( Så jag kunde inte vara med :'( Blä! Jag får försöka trösta mig med att jag tjänar pengar och så får jag väl ringa till Anna varje rast och "vara med" litegrann i alla fall xD Haha.

Kattungarna börjar få lite fart nu! Haha, sötnosarna! :) Så vad ska man hitta på resten av dagen fram tills det är dags att gå till jobbet då? Jag vet inte, diska undan lite kanske, och så måste jag göra nå mat till innan jobbet och som jag kan ha med mig till jobbet oxå, vilket antagligen betyder att jag måste ge mig ut i regnvädret och gå till affären, utan paraply.. Eftersom jag inte hittar vårat sånt, jobbigt! Haha :P Men men, får se  vad jag hittar på för mat, har jag tur kanske jag kan hålla mig hemma. Det märks.

Just ja!! Jag blev faster igår!! :D:D:D Samuel och Lisa fick en söt liten tjej! <3 Så roligt! Längtar tills man får träffa det lilla underverket! :)

Jaja, nu ska jag gå och klä på mig, och gå iväg till affären så det är klart! Sen kommer Sara och Emil förbi en vända och kikar på kattungarna :) Och ser vilken dom vill ha ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar