torsdag 14 juni 2012

- You know it's never too late to shoot for the stars

Tidsinställt inlägg: Skrivet 2012.06.13

Vad ska jag skriva i detta inlägg då tro? Skulle kunna tipsa om någon bra bok, men orkar inte gå och leta på någon xD Haha, skulle kunna tipsa om någon bra film, men orkar inte komma på någon, haha. Jag är lite för lat helt enkelt :D Men så kan det vara.

Men vad ska jag hitta på då? Hmm.. Så fantasilös jag kan vara ibland, kattungarna blev 3 veckor gamla igår! :D <3 Sötnosarna! Nu dröjer det nog inte alls länge tills dom börjar gå/springa/vingla runt ytterligare, haha. Dom har ju börjat tulta runt lite smått nu på sina små vingliga ben och dom är så söta! Mysmissarna! Och det är så härligt och höra Alice när hon kommer in till dom och pratar med sin mamma röst och kattungarna svarar och börjar spinna som små tokar! <3 Underbart helt enkelt!

Jahapp, sen försvann fantasin igen, har nog inte något direkt kul att skriva om just nu heller, och jag orkar helt enkelt inte försöka gå igenom hela huvudet för att hitta något för då kommer säkert huvudvärken tillbaka, vill inte!

Men men, ska leta på något najs på youtube och lägga in :D Ja, den här! Så sjukt bra video! Älskar den helt enkelt, den är underbar, det är en sån video man ska visa för folk som säger att "ridning är ingen sport, ni sitter ju bara där!" Och jag kan kolla hur mycket som helst på den här videon typ! Jag ryser varje gång, är så bra gjord med cool musik etc! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar