måndag 4 juni 2012

- A million flashes

Islandshästridning, underbart!
Så har dagen gått igen då och det är dags att gå och lägga sig snart. Blev som jag skrev i tidigare inlägg en ridtur tillsammans med Anna idag :) Vi tog en mysig barbacka tur ut i skog och mark ^^. Lite spännande var det när hästarna tänka sätta av i galopp i uppförbackarna men vi lyckades hålla in dom och hålla oss kvar, haha. Det var riktigt mysigt i alla fall. Dock var det aningen creepy på ett ställe i skogen då vi båda två tyckte att vi såg en människa samt hörde en motorsåg, vi trodde det var någon där som höll på att fälla träd eller någonting sånt. Men sen helt plötsligt bara sådär så var personen borta, puts väck, varken såg eller hörde nånting mer. Lite små läskigt sådär! För vi kan väl ändå inte ha sett i syne båda två?! :O Haha. Sen tog vi även en liten promenad med Charlie så han fick komma ut och röra lite på sig han med även om det inte blev lika mycket, men lite är ju bättre än ingenting sägs det!

Annars så har det nog inte hänt så mycket mer idag, jag börjar bli fasligt trött så jag tänkte ta och hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig faktiskt, så kanske jag kan lyckas gå upp i tid imorgon med så att jag förhoppningsvis kan somna tidigt imorgon kväll då jag ska upp och jobba förmiddag på onsdag, vilket betyder att jag måste gå upp vid typ 5 tiden.

Och nu är en 2 timmars tur på islandshästar inbokad också! Ska bli så otroligt kul!! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar