tisdag 12 juni 2012

- Without a soul my spirit's sleeping somewhere cold

Sådär ja, här kommer ett till litet tidsinställt inlägg :) Kommer återigen vara på jobbet när detta inlägget kommer upp och bara längta hem!! Men det gör man väl alltid när man är på jobbet iuförsig :P Haha.

Så vad händer resten av denna dag då? Jag vet faktiskt inte riktigt än, får se hur trött/pigg man är när jag kommer hem från jobbet, skönt att det är eftermiddag imorgon i alla fall så behöver jag inte gå upp så himla tidigt då åtminstone! Eller en sak vet jag att jag ska göra åtminstone, ska ta tag i dom här tidsinställda inläggen och försöka litegrann i alla fall så att dom kanske kan bli lite intressanta/roliga att läsa ^^.

Vet faktiskt inte riktigt vad mer jag ska skriva i det här inlägget, så lägger in en liten trailer istället, längtar tills denna filmen kommer ut!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar