tisdag 5 november 2013

- Dag 36: En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

Nu var det nära att jag glömde att skriva dagens i inlägg, kom på det nu när jag lagt mig i sängen och ska precis till att sova. Först tänkte jag strunta i det och ta det imorgon, men vill inte skjuta upp det nå mer, ska försöka hålla mig till dagarna som det ska vara. Så därför gör jag detta kort istället. Det är inte bara en film utan 3, eller 4 stycken faktiskt som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna på dom. Och det är alla Sagan om ringen filmerna. Det är dom första filmerna som poppar upp i mitt huvud när jag läser denna rubrik. Men vilken blir den fjärde då? The Hobbit såklart! Och jag är nästan helt säker på att det kommer bli likadant med alls dom filmerna även fast jag inte sett allihopa än.

Nu ska jag sova och ska försöka komma ihåg morgondagens inlägg och göra det lite bättre från och med nu, men inga garantier, vissa inlägg kommer säkerligen forstätta bli korta och enkla. Men så får det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar