tisdag 12 november 2013

- Dag 43: Fem bra saker med dig

Det här är alltid svårare än att räkna upp dåliga saker, får se om jag får till någonting.

- Jag bryr mig otroligt mycket om alla mina nära och kära!

- Jag är bra på att lyssna.

- Jag har lätt för att skratta (ibland åt mina egna dåliga skämt xD Haha)

- Jag har ganska lätt för att lära mig nya saker, åtminstone praktiskt.

Jag kommer verkligen inte på något mer, som sagt så är detta alltid så mycket svårare än att räkna upp dåliga saker. Det är väl en del smågrejer som jag kan komma att tänka på, som att jag är lättroad, men det hör ju lite ihop med att jag har lätt för att skratta, så det räknar inte jag som en egen, sen kan jag bara utifrån andra skriva bra saker, som att jag är omtänksam, snäll, lojal och rolig. Så det här får duga :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar