måndag 25 november 2013

- Helgen som gått

Seg på att blogga igen, jag vet. Men helgen i korthet.

I fredags så var jag först på praktiken på fm, sen åkte jag till Västerås och skrev tenta på eftermiddagen, när jag var färdig med den så åkte jag och plockade upp Sofie och tog med henne hit till Avesta. Fredag kvällen spenderade vi hemma hos Niklas föräldrar där dom bjöd på god mat och trevligt sällskap. Sen åkte vi även och hämtade Rasmus på ridskolan där han hade varit på filmkväll.

Lördagen så åkte vi ut till mamma och red en vända på dagen, vi red lite nere i hagen, jag på Charlie och Sofie på Demon, Charlie var faktiskt riktigt fin då, han lyssnade bättre än sist och vi jobbade även den här gången mycket med övergångar. Demon var lite stel och slappnade inte riktigt av för Sofie till en början och hon själv hade också lite svårt att slappna av till en början, men sen såg man när båda två slappnade av mer och det såg jättefint ut :D På kvällen blev det lite fest, spelade lite monopol, sjöng lite singstar, snackade skit och hade bara allmänt trevligt.

Sofie och Demon :D
Söndagen så hände inte så mycket. Jag och Sofie spelade litegrann innan jag skjutsade henne till tåget igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar