måndag 25 november 2013

- Dag 50: Den här veckan

Måndag: Praktik 8-16. Kom sen hem till färdiglagad middag med levande ljus tända :D Sen har jag inte gjort så mycket, suttit och spelat Guild Wars 2 med Sofie.

Tisdag: Ska vara i Västerås istället för Fagersta, för för reflektion och sen för en föreläsning. Ska även se om jag ska köpa mig mitt nya objektiv till kameran :D

Onsdag: Praktik mellan 8-16. Sen ska jag till Västerås igen.

Torsdag: Praktik 8-16, sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Fredag: Återigen praktik 8-16, sen vet jag återigen inte vad som händer resten av dagen/kvällen.

Lördag: Åker kanske ut till hästarna på dagen, får se hur det kommer se ut, sen på kvällen är det julbord och Killer Queen med Niklas jobb, så vi ska dit med Niklas föräldrar.

Söndag: Åka ut till hästarna tillsammans med Nathalie på förmiddagen/mitt på dagen någon gång. Sen åker jag till Sthlm med Mamma, Mats, Amanda, Rasmus och så tror jag även Mormor och Morfar skulle följa med, för då ska vi kika på Globen Horse Show! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar