onsdag 6 november 2013

- Dag 37: Min dag i bilder och text

Så typiskt att det här inlägget skulle infalla på en ganska så tråkig dag. Eller tråkig att skriva om åtminstone. På förmiddagen så var det plugg som gällde, finslipa det sista inför seminariet som jag skulle ha i skolan på eftermiddagen idag. Så gjorde inte så mycket mer än det i förmiddags. Jo, duschade och gjorde mig iordning innan jag tog bilen och åkte iväg mot Västerås.

Kom väl fram dit runt typ 13.00 ungefär och seminariet började 13.15. Så gick till rummet där vi skulle vara och satt mig för att vänta utanför med dom andra som redan var där, så kom läraren och vi började. Jag var som alltid nervös inför seminariet, nervositeten kom dock inte fören idag den här gången, sist jag hade seminarier så var jag ju nervös i ett par dagar innan, men det här kändes lite lättare så då höll den sig borta lite längre åtminstone, alltid något :P Haha. Men det gick bra i alla fall, och väldigt intressant att lyssna på alla andra också, vi pratade ju om barnperspektiv och hur man bemöter barn och dess familj på bästa sätt.

Sen när seminariet var slut så stannade jag och tre till ur seminariegruppen kvar, för vi fyra ska göra ett grupparbete tillsammans nu under terminen också. Vi blev inte kvar så mycket längre, vi kikade litegrann på vad man ska göra och kom fram till ett ämne att skriva om i alla fall, och så bestämde vi för att träffas igen imorgon och sätta igång på riktigt så att säga.

Sen efter det åkte jag hem. Och nu har jag inte hunnit göra så mycket, och tänker inte göra så mycket mer heller. Har i alla fall tänkt kolla på "The Hunger Games" nu under kvällen och jag funderar på att gå och sätta mig och kolla på den redan nu, varför inte liksom, jag har ändå inget bättre för mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar