lördag 2 november 2013

- Just because It's black in the dark, doesn't mean there's no colors

Igår slutade jag praktiken redan klockan 12, sista dagen på detta ställe, nu är det en vecka i skolan och sen är det dags för nästa placering. När jag slutade så åkte jag in till stan i alla fall, mötte upp Mamma och Ida vid Norells Häst och Hund (den nya hästbutiken som öppnade igår) och så gick vi in där och kikade litegrann :) Köpte ett nytt Kimblewick till Charlie i en storlek mindre eftersom det förra jag köpte var för stort, och så köpte jag även kattsand.

Sen efter det så åkte jag in till stan en snabb vända innan jag åkte hemåt. När jag kom hem så funderade jag först på om jag inte skulle göra någonting men så bestämde jag mig för att åka ut till hästarna istället, så drog på mig ridkläderna och tog cykeln ut till mamma. Så jag och Ida tog en ridtur på Charlie och Demon, vi red ut en liten vända, blev väl typ 45 minuter ungefär ^^. Var trevligt! Sen tog jag cykeln hem igen.

När jag kom hem så satte jag mig i soffan framför tv:n en stund och fick sällskap av en väldigt gosig Alice <3, Niklas var redan hemma hos Anders och Camilla och när jag hade myst lite med Alice så gick även jag över dit, och där blev det pizza och sen två filmer, den första var The Purge och den andra var Mortal Instruments. Dom var helt okej båda två men jag tyckte ändå inte att någon av filmerna var sådär galet jättebra. Sen när vi hade kikat klart på dom så gick vi hem igen, även Micke var med och han och Niklas satte sig lite vid datorerna och jag gick och la mig eftersom jag var så sjukt trött!

Idag blir det återigen en vända till hästarna, ska dit vid 1, då kommer Nathalie, och idag blir det en vända på banan, jag sa även till Ida igår att om hon ville så får hon också gärna rida, så då får nog alla dom tre största hästarna lite motion idag :) Får se om Rasmus vill rida lilla Vide en vända också eller om han gör det imorgon istället kanske. Jag och Nathalie ska ju även ut imorgon så :) Det märks helt enkelt ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar