tisdag 21 april 2015

- Favorit i repris: Löshoppning

Ja, så blev det idag. Efter jobbet när jag kom hem så kände jag att jag ville ut och göra någonting med någon häst men visste inte riktigt vad. Kände inte för att rida själv, så efter att ha setat och funderat en bra stund så kom jag fram till att jag åker ut och löshoppar Demon eftersom han inte fick vara med sist, och så fick Paddan ta ett par småskutt bara för att jag vet att han tycker att det är så kul.

Så, orkar inte säga så mycket mer om det idag, hade med mig min GoPro och filmade litegrann så snodde ihop en liten video som jag bjuder på istället för mer text. Imorgon blir det ridning med Lina, vi ska ta en skrittvända ut i skogen. Hoppas på fint väder!


Musik: "The Afterlife (Instrumental)" by YACHT (http://teamyacht.com/)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar