torsdag 31 maj 2012

- Take me to place where nothing's wrong


Så en liten uppdatering igen då, Anna tyckte att jag hade varit lite dålig på det igen :P så jag lovade att jag skulle skriva lite blogg idag. Men vad ska jag skriva om då? Jag vet inte :D haha. Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, jobbat typ, började ju jobba i fredags, jobba förmiddag hela helgen och så två eftermiddagar måndag och tisdag och nu två nätter onsdag och torsdag. Så ska snart gå iväg och jobba sista natten innan jag är ledig i hela fem dagar :) Känns skönt!

Ännu mer krångel med kattungarna nu då.. :( Eller jag vet inte hur pass "krångel" det är iuförsig men den ena av dom har som en knöl bredvid naveln, mamma trodde det kunde vara navelbråck, och en av dom har ett sår runt naveln, det såret är säkert ingen fara om man bara håller lite koll på det så att det inte blir infekterat och blir värre, men navelbråcket vet jag inte, som jag fattar det så är det inget jättefarligt så, men dom är ju så små fortfarande! Dom är ju bara en vecka gamla dom små liven. Men mamma ska iväg till veterinären imorgon så hon skulle fråga där då om det ^^ Så det löser sig hoppas jag :) Man blir ju lite extra orolig och sådär i och med hela den här vändan när dom fastnade i Alice svans.

Jaja, nu har jag skrivit lite igen i alla fall, inte så mycket kul kanske, men alltid nåt :P Nu ska jag nog göra lite mackor och fixa iordning innan det är dags att dra sig iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar