tisdag 15 januari 2008

Ännu en dag har gått.

Japp, nu har en dag till gått i mitt sega liv :P Haha. Aja, har inte gjort så himla mkt idag faktiskt. Mats hämtade upp mej här hos Niklas när han slutade jobbet. Sen åkte vi och hämtade Rasmus på dagis. Sen var det meningen att Rasmus skulle med mej och Mats ut och rida, då skulle han ha fått setat framför mej på Demon och så skulle vi ha skrittat ut en liten sväng. Men så blev det inte för Rasmus ville tydligen inte med ut och rida, vilket var lite förvånande för alltid när han inte kan/får så vill han :P Men men, han gick över till Erik (granne) och lekte med honom ett tag istället och så red jag och Mats en liten sväng :) Så hästarna fick röra på sej iaf.
När mamma kom hem blev det lite mat (korv i ung och potatismos, var riktigt mumsigt) och sen var jag social där hemma en stund innan jag blev nerskjutsad till Niklas igen av Mats som skulle åka och handla. Och sen dess då ? Har jag väl inte gjort så mkt alls, blev skickad till kiosken för att köpa stripes för 20 minuter sen, det är väl det mest spännade som har hänt sen jag kom tillbaka hit :P Haha.
Imorron ska jag åka in till Sofie en sväng och vara där tills pappa kommer hem från jobbet, han visste inte riktigt när det skulle bli men nångång mellan 6-8 iaf, så då hinner jag umgås lite med Sofie oxå, var ett tag sen så det ska bli trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar