måndag 14 januari 2008

Bröllopet :)

Har inte så mkt annat för mej just nu så tänkte att jag kan väl lika gärna uppdatera om bröllopet :) I fredags så hängde jag med Niklas, John och Jansson in till Anders först för dom skulle festa litegrann, och sen vandrade vi över till Viktor istället. Var där till typ 10 då kom papi och hämtade mej. Gjorde väl inte så himla mkt när jag kom hem, satt vid datorn och sen gick jag och la mej. På lördagen så gick jag upp vid halv 7 ungefär, gjorde mej iordning och sen åkte vi mot jönköping vid halv 8. Var väl framme på hotellet runt 12-1 tiden nångång, kommer inte exakt ihåg men då gjorde vi oss iordning och sen vid 2 ungefär så åkte vi iväg till kyrkan där vigseln skulle vara, den började halv 3. Satt nästan längst fram i kyrkan och det var riktigt fint :) AnnaMalins klänning var helt underbart fin !! Det var några solosånger, bland annat så sjäng Johannes Kotschy sin popstars sång "And that's why I love you", den är oxå så himla fin.

You found my heart
you saw right through
you changed my life
and that's why I love you

I used to live
in a world that no one knew
you brought me home
and that's why I love you

Tell me how did you know
how could you see
ÿou were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you pulled me through
and that's why I love you

I live for you
with every breath I breathe
that's all I need
for as long as you're with me

Tell me how did you know
how could you see
ÿou were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you pulled me through
and that's why I love you

don't mean to be so sentimental
so emotional
but you're the dream I never dared to dream
oh, I am holding on so strong
yeah, yeah

Tell me how did you know
how could you see
ÿou were the one for me
when you came along
I was just holding on
when you pulled me through
and that's why I love you

You found my heart
you saw right through
you brought me home
and that's why I love you

Sen när det var slut i kyrkan så åkte vi vidare till stället där "festen" skulle vara efteråt, det blev otroligt god mat :) Ris och olika sorters kyckling och sen blev det godis till efterrätt :P Var en massa tal och sånt och vi blev kvar där till typ 12 tror jag klockan var när det var slut. Då åkte vi hem till hotellet igen och la oss och sov.
På söndagen sen så gick vi upp runt halv 10 och packade ihop, gjorde oss klara och så checkade vi ut, sen åkte vi hem till AnnaMalins föräldrar för där skulle vi få lite "brunch" innan vi åkte vidare hem. Blev där en timme ungefär och sen bar det av hemåt. När vi kom hem så skjutsade pappa mej till Niklas och Amanda till mamma.
Ja, det var väl den helgen det. Och nu sitter jag hemma hos Niklas och väntar på att Mats ska sluta jobba och komma förbi och hämta mej, ska nämligen vara barnvakt medans Mats åker till Dicka där vi hade hästarna förut och städar ut där. Och så ska jag städa mitt rum oxå, mamma tyckte jag skulle komma hem och göra det nu för hela resten av huset var städat :P Haha.

Kom på att vill man se bilder från bröllopet så är det bara att gå in på silentangel.bilddagboken.se och klicka sej till den 12:e Januari, där finns det några stycken och det kommer komma fler ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar