måndag 21 januari 2008

Boring.

Har rätt trist för tillfället. Borde ta och skicka in en jobbansökan men orkar inte för tillfället, för jobbigt :P Jag kanske till och med ska gå och lägga mej så jag kanske orkar gå upp någorlunda tidigt imorron och hinna göra någonting på dagen istället för att sitta uppe halva nätterna och sen sova halva dagarna. Det kanske man skulle ta och göra. Får se hur jag orkar :P
Har vart hem en sväng idag iaf ^^ Lagade lite mat, korvstroganoff och ris :D Det blev MUMS ! Jag är proffs på att göra det :) Haha, och när jag var hemma då så passade jag oxå på att ta ett mysigt lite skumbad med tända ljus och en bra bok, det var naaajs.
Är lite allmänt trög för tillfället så orkar inte skriva nå mer just nu, får se om jag orkar skriva mer senare om jag har nåt att skriva om då eller om jag skriver igen en annan dag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar