onsdag 9 januari 2008

Bada Bada :)

Sitter återigen hemma hos Niklas och väntar på att John och Jansson ska sluta jobba. För då ska vi åka in till Metropolen och bada :) Ska bli skitskoj verkligen, har ju inte vart på nya badhuset än så. Så det är väl vad jag har för mej just nu. Tidigare har jag väl inte gjort så himla mkt heller. Vaknade runt halv 11 idag och drog mej upp ur sängen :P Käkade lite frukost medans Mats var hem på lunch. Sen frågade Mats om jag kunde göra stallet idag så det har jag oxå gjort, mockat och fyllt på hö m.m. När jag var klar med det så plockade jag ihop lite saker och tog moppen (notera att jag orkade ta moppen enbart för att jag var för lat för att bära på alla mina saker, annars hade jag inte orkat ta den, är det lathet eller vad ? xD) till Niklas. Jag åkte med honom in till busstation när han skulle in på jobbintervju och tog bussen till Papi för att hämta min bikini där, kan ju vara bra att ha nåt att bada i kändes det som :P Haha. Och sen när Niklas var klar med intervjun så kom han och hämtade mej så åkte vi tillbaka hit, och nu väntar vi som sagt på John och Jansson ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar