torsdag 17 januari 2008

Helg

Nu sitter jag hemma hos Niklas igen. haha, jag har tänkt på en sak, jag skriver alltid blogg när jag är här, aldrig när jag är hemma. Det kan ju bero på att jag för det mesta är här men ändå :P Igår var jag faktiskt över till Sofie en sväng och sen sov jag hemma i Grådö. Den ni ! Haha :) Men men, sitter här igen iaf och snart är det återigen helg. Har dock ingen aning om vad som händer då. Kanske bio med Ellis, vet inte riktigt än, det visar sej. Annars kanske det blir till att umgås med alla människor som vanligt :P På söndag är det dags för mej att köra tidningar igen iaf. Har ju sluppit ifrån det två helger i rad nu, det har vart riktigt soft ! Förr förra helgen var det inga tidningar och förra helgen så var vi ju på bröllop så då körde mamma och mats åt mej ^^ Men men. Gör väl inte så mkt för tillfället. Funderar om jag faktiskt ska gå och lägga mej och läsa eller försöka få Niklas att slita sej från datorn så vi kan kolla på National Treasure 2 :) Får se vad jag orkar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar