tisdag 22 januari 2008

Jobb

Var in på arbetsförmedlingens hemsida nu idag och kollade litegrann och hittade ett jobb som jag jättegärna skulle vilja söka !! Det var ett fotografjobb för efterfesten.com, verkade skitkul ju :) Men tyvärr så måste man ha en bra kamera, det stog att man behövde ha en Nikon D50 eller liknande med externblixt och har jag en sån ? Nej, inte direkt :( Så det var lite trist tyckte jag.
Däremot så har jag försökt skriva en ansökan till telefonförsäljarjobbet men det går mindre bra det med .. Kan ju inte skriva en sån själv tydligen. Så imorron ska jag ta och dra mej hemåt en sväng och kolla igenom dom som mamma hjälpte mej med när jag sökte till Willys och Skokanonen, kanske kan få nå inspiration från dom ^^ Hoppas det.
Så vad händer annars idag då ? Ingenting som vanligt. Det är nog som mamma säger, jag börjar bli lite försoffad och gör typ ingenting på dagarna längre. Skulle nog behöva ha någonting att göra faktiskt. När mamma sa det så kom jag på att jag kanske skulle kunna ta och vara hemma på dagarna när Niklas är på jobbet och då skulle jag kunna passa på att jobba lite NH med hästarna eller rida om jag kan det m.m, det skulle nog både dom och jag må bra av faktiskt. Eller om mamma har någon bättre idé, jag vet inte. Får se hur det blir helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar