torsdag 10 januari 2008

Plugg ..

Japp, idag kommer det bli en massa plugg, har ett matteuppdrag som ska vara klart på lördag och som vanligt är jag seg och har inte gjort nånting hittills .. Hur bra är man på en skala, så idag tänkte jag ta tag i det och räkna hälften av det som ska göras och sen ta andra hälften imorron och sen se till att uppdraget är klart redan då eftersom vi ska åka med papi till Jönköping på lördag för att Dan (pappas bror) ska gifta sej då. Så jag har lite att göra.
Annars då .. Hm, händer väl inte så himla mkt, funderade på att ta en promenad och knäppa lite kort för jag blev sugen att göra det när jag läste om sofies promenad och kortknäppande ^^ Det är så himla kul att knäppa kort oxå :) Men får se om jag hinner det innan det blir mörkt om jag ska plugga, jag tror inte det så det får nog bli en annan dag, nu ska jag ta pluggandet före allt annat har jag bestämt. Har även börjat läsa "Sagan om ringen" igen till nästa svenskauppdrag, med det är jag iaf ute i god tid för en gångs skull, det ska vara klart den 19:e och jag har redan kollat in uppdraget och börjat plugga lite smått till det, känns riktigt bra att vara ute i god tid för en gångs skull :P Men men, som sagt, nu måste jag ta och plugga matte så jag får det gjort så kanske jag hinner med nånting annat oxå iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar