fredag 4 januari 2008

Punkt. Punkt. Punkt.

Humöret är nere på minus igen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ena stunden vill jag bara vara ensam och för mej själv och andra vill jag vara med alla härliga kompisar m.m. Och i ena stunden vill jag hem och nästa vill jag verkligen inte hem. Sen känns det ibland helt utan förvarning som om jag ska börja gråta för ingenting, tårarna har vart SÅ nära x antal gånger .. Och sen nästa sekund är jag fly förbannad på någon/något/ingenting istället. Och sen efter en stund är jag som vanligt och lika glad som alltid ..
JAG KOMMER FÅ NERVSAMMANBROTT SNART !
Måste även plugga idag eftersom jag har vart dum nog att skjuta upp uppdraget till sista dagen.. Som vanligt. Men jag får väl skylla mej själv - som vanligt. Jag känner mej så otroligt motiverad till att plugga just nu .. Eller inte. Jag känner mej inte nå motiverad till någonting längre.
Allt känns bara cp för tillfället och jag skulle vilja gå och sova tills allt var över och som vanligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar