onsdag 2 januari 2008

Härlig början på 2008

Nu har det äntligen kommit lite snö iaf :) Försvinn inte !

Jag sitter med huvudvärk och humöret går upp och ner och sen upp och sen ner igen .. Det är verkligen inte att leka med för tillfället. Men så slutar man ju inte röka hela tiden heller. Och den här gången ska jag verkligen klara det och visa alla som inte trodde på mej. Jag slutade på självaste nyårsafton, klockan var 23.50 ungefär då tog jag min sista ciggarett och jag slängde till och med halva. Så nu är det slut med det.

Det nya året skulle ha firats hemma hos Rebecka här i Fors men vi fick veta att hon hade fått magsjuka så det blev till att åka in till stan till en som hette Lisa därinne istället. Blev väl ganska mkt folk där och alla var väl allmänt bort i skallen. Klockan 12 gick alla (eller dom flesta iaf) ut för att skåla, skrika "gott nytt år", kramas, och kolla på raketerna som täckte himlen :P Jag var ganska trött redan då och folket skulle röra sej till Robin, men jag orkade inte så Niklas var snäll och åkte hem han oxå. Så vi åkte hem vid 1 tiden ungefär.
Det var mitt nyår, inte det allra roligaste men det dög.

Själva året får man väl hoppas på att det blir bra. Det är ju bra början iaf eftersom jag är duktig och slutar röka .. Men det känns inte alla gånger jätterolig. Speciellt inte nu när huvudet känns som om det ska sprängas när som helst ..
Jag tror jag ska sova nu faktiskt. God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar