söndag 6 januari 2008

Då var man tillbaka då

Ja, så var man tillbaka i den gamla vanliga standarden på dagarna .. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mej med att sluta röka .. Till slut orkade jag verkligen inte med humöret nå mer, jag hade inte tillräckligt med vilja för det, inte än iaf. Jag vet att jag inte klara mej utan helt och hållet men jag kanske inte behöver röka lika mkt som förut, så tillslut (om några år, månader, veckor) så kommer det gå. Men det kommer nog kunna dröja. Men men.
Ska in till arbetsförmedlingen imorron igen. Var ju dit och skrev in mej i torsdags tror jag det var, minns inte riktigt. Och så ska Niklas in imorron på nåt möte där så jag passar på att åka med samtidigt och prata med någon där så jag blir inskriven helt och hållet ^^.
Idag då. Har väl inte hänt mkt alls. Kollat på en film "Oliver Twist", den var helt okej. Och sen har jag mest setat framför datorn här hemma hos Niklas. Börjar även bli lite halvtrött redan nu så får se om jag kanske till och med går och lägger mej snart. Det visar sej :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar