onsdag 23 januari 2008

Nu händer det grejer :P

Här sitter jag vaken tidigt och är faktiskt inte så himla trött ^^ Sa till Niklas igår när vi gick och la oss att han skulle dra upp mej ur sängen när han gick upp så jag inte skulle sova bort hela dagen som jag brukar göra och först när han väckte mej var jag hypertrött men när jag väl kommit upp och käkat lite frukost var jag ju till och med pigg :)
Okej, för alla som är förvånade över att jag är vaken tidigt så ska jag ta det här från början :P Jag pratade med mami i telefon igår och då tyckte hon att vi skulle försöka komma på någonting som jag kan göra på dagarna så att jag inte blir totalt försoffad, är redan tillräckligt, sover till 11-12 och gör absolut ingenting på dagarna. Så då tänkte jag att om jag går upp när Niklas går till jobbet, sitter här en stund vid datorn eller läser eller nåt sånt tills det blir lite ljust och sen rör mej hemåt och jobbar med hästarna när jag kommer hem, då får jag nåt att göra och det är enbart bra för hästarna oxå :) Så så ligger det till. Och det känns bra faktiskt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar