lördag 31 januari 2009

Har precis kommit hem från Åsbo, var och åkte pulka/tefat med Madde, Ellis och Helen :D Det var skitkul, dock var jag mest fotograf men det var lika kul det xD Haha. Men jag åkte några åk jag med iaf ^^, Provade tefat oxå även fast jag knappt vågade först, haha. Men men. Kul var det iaf ! Och bilder kommer på bilddagboken, ska ta och ladda upp dom när jag har skrivit klart här, hehe ;P Det blev många roliga bilder :D
Och igår var jag ju först och simmade/badade med mamma och dom och sen efter det så tog jag och Sofie en sväng på stan :) Där vi även träffade på den andra Sofie :P haha. Vad många Sofie det finns, det blir så snurrigt xD Haha. Vi gick runt en stund alla tre och kikade och sen satte vi oss på plus och fikade lite :) Bestämde att det fick bli utgång och sen åkte Sofiarna hem och gjorde sej iordning och jag gick hem och gjorde mej iordning :P Orkar inte ta hela kvällen, det kommer bilder på bilddagboken från det med så det är bara att kika där :P Haha. Men kul hade vi iaf :D
Och det blev visst en tvådagars .. (A) Haha. Helen tvingar ju ut mej och Ellis ikväll :P Fast vi blir några fler för Madde skulle hänga på igen och Sofie oxå :P Och kanske den andra Madde och kanske det andra Sofie oxå (med det vet jag inte än) Isånnafall kommer det bli jobbigt xD Haha. Men men, det visar sej vilka det blir och inte blir :P
Nu ska jag hoppa in i duschen för Madde skulle bara hem och duscha och sen skulle hon komma över hit och vi ska laga mat (korvstroganoff och ris) och göra oss iordning för kvällen ^^, Ska väl ringa Sofie sen oxå och se hur det går för henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar