måndag 12 januari 2009

Nu var det nån dag sen jag bloggade igen :P Är lite seg emellanåt och ibland blir det mera, men det är väl så det är, man orkar inte blogga varje dag jämt, inte jag iaf för jag har inte alltid nånting kul att skriva om. Och det känns så tråkigt att bara skriva massa tjafs i varje inlägg :P
Just nu sitter jag och väntar på att Niklas ska få lunch vid 12, då skulle vi nog åka ner till smörgåstårtan och käka lite ^^ Niklas skulle även ringa Anders och se om han ville äta lite han med. Sen efter det så ska jag nog ta en sväng in på bibblan om jag orkar och sätta mej där och plugga litegrann, känns som om det kan vara rätt skönt att inte sitta hemma och plugga utan nån annanstans, det känns lite lättare då med tycker jag. Men men, nu ska jag kika lite animé medans jag väntar på att Niklas får lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar