tisdag 13 januari 2009

Vad har man gjort idag då ? Jo, inte så jättemkt. Har fått lite pluggande gjort iaf, det är bra :) Har börjat komma igång nu, det går helt okej. Har även fått tag på en mattebok tack vare sofie :) Får se om jag kanske ska åka med mamma till Västerås nästa tisdag när hon ska på nån kurs där, det beror väl lite på hur mkt Sofie har och göra och om hon är i skolan och så. Så det visar sej. Hm .. Annars kanske jag kan fråga morfar lite snällt om jag får låna pengar av honom och åka och hälsa på Sofie i helgen .. Hmm .. Det var ju en tanke. Får fundera lite och höra med henne hur hon har det då.
Nu sitter jag iaf och väntar på att jag kan börja med maten, ska göra kyckling och nudlar i wokpanna, Mums ! :) Ska bli gott. Sen får jag se om jag ska orkar plugga lite till eller om jag ska ta och spela lite. Det visar sej ^^

1 kommentar:

  1. Du får ju inte åka bort ihelgen när jag kommer hem :P

    SvaraRadera