tisdag 20 januari 2009

Som i vanlig ordning så går det några dagar innan jag kommer mej för att blogga, men tänkte att nu är det väl dags igen :P Såg att det var ganska precis en vecka sen det sist blev av :P Idag har jag då inte gjort alltför mkt. Pluggat lite, hört av mej till en person på lärcentrumet som ska skicka in till csn att jag är inskriven och har börjat plugga så att jag kan få studiemedel nångång, det är ju skönt ^^ Sen var jag till Lidl en sväng och handlade lite, ska även iväg till Willys när Niklas slutar jobbet eftersom det är billigare där än på hemköp :P
Så vad händer resten av dagen då ? Ja ni, jag vet inte riktigt. Sitta lite vid datorn, laga mat, kanske plugga lite till. Sen får jag väl se vad jag orkar med. Lånade ju ett 500-bitars(!) pussel av Amanda oxå, och jag ska lyckas pussla ihop det tillslut, hur lång tid det är tar så ska jag få ihop det ! Det har jag bestämt, haha :P Men jag och pussel är inte riktigt kompisar. Eller det är mitt tålamod som gör att det aldrig går nå bra xD Men ska försöka iaf :P Haha.
Nej, nu orkar jag inte skriva nå mer, en liten ny uppdatering blev det iaf ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar