tisdag 27 januari 2009

Idag var jag iväg och simmade en sväng igen ^^ Var riktigt skönt. Var dock meningen att jag skulle komma iväg redan vid 10 men jag lyckades stänga av min klocka i sömnen så jag vaknade vid 10 :P haha. Duktigt av mej, eller nåt. Men men, jag kom iväg till 11 istället då så jag kom ju iväg iaf och det är ju bra, tycker jag själv iaf :P Hehe.
Sen efter det så gick jag hem igen, pluggat lite Matte och nu väntar jag mest på att klockan ska gå så ska jag ner på stan och ta en fika med Tone :) Ska bli trevligt ^^,
Men men, har väl inte så mkt mer att skriva just nu, får väl se om jag kommer ihåg/orkar skriva nå mer senare kanske. Det visar sej helt enkelt. Brukar ju oftast inte bli så att jag skriver nå mer när jag har skrivit en gång men man vet ju aldrig :P Haha.

2 kommentarer:

  1. Ja det var jättetrevligt med en fika :D snart igen tycker jag! =D <3

    SvaraRadera
  2. nejdå du är inte gammal ;) men äldre än mig :D nja, ska nog skaffa läsglasögon, ser bättre då ^^ på bilden har jag mammas glasisar

    SvaraRadera