tisdag 27 januari 2009

Ooh ! Nu ni ! Rekord idag igen :P Två inlägg :O Det händer inte alltför ofta nu för tiden, lite då och då kanske. Var och fikade lite med Tone idag, det var trevligt :) Kul att träffa och snacka med lillsyrran, hon kan ju behöva en förebild oxå och vem passar inte fin fint än hennes egen storasyster då ;) Haha.
Hennes buss gick sen vid halv 6, väntade tills den kom så hon slapp stå och frysa själv (shit vad snäll jag är ! haha) och sen gick jag vidare hemåt, hann väl vara hemma i typ en kvart och sen kom Niklas föräldar och hämtade upp oss för vi skulle till Gunillas (Niklas mamma för dom som inte vet :P) syster som fyllde 50. Blev väl där ett tag och sen åkte vi hem igen. Försökte återigen sätta upp hyllan ovanför tv:n (som har ramlat ner ..) men den ville inte nu heller, skitvägg! Men ska väl göra ett försök till om några dagar så får hoppas att det går då. Håll tummarna !
Och imorron ska jag och morfar tvätta moppe, den har nämligen blivit såld :) Om personen inte får för sej att dra sej ur men det hoppas vi inte. Så 5000 för den, det var ju inte helt fel :D
Men men, nu ska jag kolla om Top Model avsnittet jag ska se har tankat klart och kika lite mer sånt, om inte, ja då blir det antagligen att spela eller läsa :P

Kände för att vara lite ego så blev en bild på mej med i bloggen :P Hehe, ska följa Tones exempel tänkte jag och ha med lite bilder i inläggen :) Det kan ju bli roligare.

1 kommentar:

  1. Den där bilden på dej är suuuuperfin!! Jättesöt gumman och ditt hår, det kan jag ta ! ;) Hahaha.

    SvaraRadera