onsdag 28 januari 2009

Uppdatering av hur mitt pluggande går för dom som är intresserade :P

- Har kommit en bit på väg i matten, håller på att räkna lite repetioner av varje kapitel för att uppdatera mej själv, det går väl sådär :P Lite småjobbigt eftersom matte inte är min starka sida. Men det går framåt :) Har även skickat iväg ett mail till läraren idag med lite frågor om betygsdialogen jag ska göra.
- Svenskan står lite still för tillfället men har skickat iväg ett mail till läraren där med vad jag kan behöva uppdatera mej på innan betygsdialogen.
- Har även precis börjat med Naturkunskap A och första uppdraget ska vara inskickat på måndag den 1 februari.

Det är väl det än så länge med pluggandet. Det går framåt så det känns bra :)
Sen var jag och morfar och tvättade moppen idag så att den blev lite renare eftersom den ska säljas nu, får hoppas att det går någorlunda fort med den ^^, Fick lite pannkakor hemma hos dom innan jag åkte hem igen som vanligt :P Haha. Och fick även med mej lite mer äppelmos hem ! :D Mums !
Och vad ska jag göra resten av dagen då ? Jo, ska väl komma igång lite mer i Naturkunskapen har jag tänkt annars vet jag inte. Så ska väl ta och sätta igång med det nu så jag får lite gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar