måndag 5 januari 2009

Orkar inte med rubriker längre, är för jobbigt att komma på nåt bra, och oftast är det ändå inte bra så då kan man lika gärna skita i det helt och hållet.
Har målat lite brädor ute hos pappa idag, det gick väl bra, tycker bara att det är himla bra tajmat varenda gång jag ska jobba nånting åt pappa/med pappa, för varenda (!) gång så har jag mens .. Och Pms .. Och det är inte alltid det roligaste kan jag ju meddela, men det vet säkert alla redan, iaf dom som själv är med om det sådär en gång i månaden. Men men, det gick helt okej iaf, blev klar rätt fort så det är ingenting att klaga över.
Hämtade Niklas på jobbet när han slutade eftersom jag hade bilen (gick upp klockan 7 för att kunna ta den och åka till pappa !) och så åkte vi till Willys en sväng och handlade lite. Kom hem, tog det lite lugnt och sen lagade jag mat, blev fläskfilé och vitlökskroketter (vanliga till Niklas :P) Det blev mums iaf ! Men suck .. Nu börjar jag känna mej hungrig igen .. Det är helt sjuk, det känns som om jag jämt och ständigt är hungrig, jag fattar det inte. Även om jag har ätit mkt när vi som nu tex åt god mat så är jag jättehungrig igen nån timme efter .. =/ Fattar det inte. Men men, jag måste sluta med att gå och småäta nu, så får ignorera att magen vill ha mat och bara strunta i det. För jag vill inte gå upp nå mer i vikt än vad jag redan gjort. Måste börja röra på mej oxå, så tycker att jag kan få mina studiepengar så snart som möjligt så att jag kan börja simma. Men får väl börja med att gå nångång i veckan fram tills dess, dock är man inte alltid så himla pigg att ut och gå i -10, så det är lite jobbigt. Men jag ska komma igång senast när jag får pengar iaf så att jag kan gå ner dom förbannade kilona som jag har gått upp (och det är alldeles för många!)
Och nu ska jag läsa lite, eller titta på tv kanske, eller rita ? Jag vet vad jag ska göra än, får se vad jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar