torsdag 22 januari 2009

Lite seg igen men inte helt lika seg som jag brukar, framsteg (!) Haha :P Men men, har vart lite barnvakt idag, gick upp halv 7, tog buss ut till mamma vid 5 i 7. Mamma var ju tvungen att åka iväg till jobbet och Mats hade jobbat natt så han låg och sov och eftersom Rasmus var lite sjuk stackarn så kunde han inte vara på dagis, så då fick jag ta hand om honom idag ^^. Morfar kom förbi runt 10 tiden ungefär, knäppte kort på hans skoter och min moppe och la ut annonser på blocket så ska förhoppningsvis få den såld och få lite pengar, det är bra ^^ Och apropå pengar så fick jag första utbetalningen från Csn idag :) Det känns bra, är jag inte helt pank längre, det är trevligt :P
Men men, nu ska jag slöa lite innan jag och Niklas ska åka iväg och hämta Anders och sen när vi kommer hem igen blir det soooova. Imorron eller på måndag ska jag gå till Metropoolen och köpa simkort oxå kom jag på att jag måste nämna :P Hehe.

Niklas - Jag älskar dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar