tisdag 6 januari 2009

Jahapp. Så är ännu en dag gått utan att man har gjort nånting överhuvudtaget .. Vad ovanligt, eller inte. Jag börjar nu längta tills jag kommer igång med pluggandet så att jag kan få nån struktur på dagarna och komma upp lite mer i tid, ha nånting att göra. Det kommer kännas skönt, men jag kommer nog kunna klaga på även det när det väl kommer, men nu börjar jag verkligen tröttna på att inte göra nånting alls på dagarna, bara sitta vid datorn typ.
För alla som vill veta så hatar jag även pms, mitt humör blir berg och dalbana och det är stackars Niklas som oftast får stå ut med det, jag tycker synd om honom för jag vet att jag blir väldigt lätt grinig och sur när jag har pms. Men tack och lov så är det bara några dagar varje månad och inte hela tiden iaf.
Nej, nu ska jag fortsätta nörda mej ännu lite till, få tankarna på annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar