fredag 9 januari 2009

Paus från plugg

Kände att jag behövde en liten paus innan jag fortsätter plugga igen ^^ Och då hittade jag dom här grejerna xD

SCREWDRIVER
17cl vodka
1 st apelsinklyfta

Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan

KAFFEKASK á la NORRLAND
1 st sockerbit
Kaffe
Hembränt

Släpp ner sockerbiten i den tomma kaffemuggen
Häll i kaffe så du inte ser sockerbiten
Fyll på med hembränt tills du kan se sockerbiten igen
Slappna av och njut

FINSK SOMMARSOPPA
Man tager en djup tallrik som måste vara blommig
Fyll den med hembränt och ät med sked

WHITE CHRISTMAS
Vodka blandas med tippex
Suddar bort allt minne

---

Särskrivning:
- Hand tvättas, helst innan måltid
- Hugg orm, är det inte lättare att klubba den?
- Kassa skåp, och dåliga bord
- Kyckling lever, skönt! jag som tänkte ge den konstgjord andning
- Morgon rockar, och kväll jazzar
- Skum tomte, han snor julklappar, brygger egen glögg och trimmar renarna
- Vilt bord, kedja fast det!
- Snabb mat, exempelvis struts

---

Om man kväver en smurf, vad får den för färg då ?
Varför hade kamikazepiloter hjälm ?
Vart tar den vita färgen vägen när snön smälter ?
Vart tar kliet vägen när man kliat sej ?

---

Haha, har man tråkigt så har man, men nej, nu ska jag ta och fortsätta plugga lite så jag får lite gjort idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar