söndag 20 maj 2012

- I could stay lost in this moment forever

Tänkte att nu är det dags att uppdatera lite här igen. Litegrann åtminstone.

Har ganska nyligen kommit hem ifrån Norm efter att ha varit på Ante och Emilias bröllop :) Mkt trevligt och en fin dag! :D Åkte dock hem ganska tidigt eftersom jag var så himla trött efter dom två dagarna i Norrköping, tyvärr kan det bli så, men var jättetrevligt så länge vi var där i alla fall :D Och jag säger Grattis än en gång till brudparet!

Sen Norrköping då! Var jätteroligt, men samtidigt jättejobbigt, och lite deppigt på det :P Jättekul att titta på alla fina hästar och duktiga ryttare, jättejobbigt att vara funktionär och stå på framhoppningen och platta till underlaget framför och bakom hindrena med en stor metall grej och deppigt för att man själv också skulle vilja vara en av ryttarna! Få träna och tävla hoppning, det skulle vara så otroligt kul! Jag ångrar mig så att jag aldrig satsade mer förut! Men men, kanske i framtiden, vem vet liksom :)

Där i Norrköping så fick man ju såklart några favorithästar som man fastnade för lite mer än dom andra, det var tre stycken, det var Corazón El Divo, (som vi kallade divan för enkelhetens skull :P), Sputnik VT och Cocosnut H, klart det fanns många många fler otroligt fina hästar men det var dessa som vi fastnade för mest. Jaja, har väl inte så mycket mer egentligen så avslutar med bilder på dom hästarna :D Bilder från bröllopet får komma en annan dag, imorgon kanske, för jag orkar inte lägga in bilderna nu.


Häst: Corazón El Divo
Ryttare: Elin Jansson

Häst: Cocosnut H
Ryttare: Fredrik Spetz







Häst: Sputnik VT
Ryttare: Elin Jansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar