tisdag 8 maj 2012

- Lights will guide you home

Såhär kollar Amos på mig när jag berättar
för honom att även Amanda är påväg.
Jag har tråkigt. Ja, klockan är mycket så jag skulle egentligen lika gärna kunna gå och lägga mig, men det känns minst lika tråkigt. Är inge roligt att vara själv hemma :P Niklas är ju på kurs till på torsdag, han åkte idag. Jag förstår inte riktigt hur det kan vara så tråkigt när jag ändå egentligen inte gör så mycket mer när han är hemma än vad jag har gjort idag när jag har varit själv. Kanske för att när Niklas också är hemma så har man åtminstone sällskap, eller något sånt, jag vet inte.

Hade i alla fall fått svar från studievägledaren idag, och då skrev han att det var bättre att jag går den här patologikursen det första jag gör nästa termin och sedan får jag helt enkelt gå praktiken 5 veckor in på vårterminen 2013. Så dom här sista veckorna av den här terminen blir det ett litet studie uppehåll förutom att jag kommer se till att fixa dom omtentor jag har. Och så skulle jag få börja jobba på Enso den 25:e Maj istället för i början av Juni, så det är ju alltid något :) Noterade även också att jag kommer jobba där fram till den 12:e Augusti och sen börjar inte höstterminen fören 3 September, så kommer få några veckors riktigt sommarlov då! Det är najs!! :D
Söta Amos ute i skogen <3

Var iväg till pappa en vända idag också, jag och Amanda tog en promenad med Amos :) Det var trevligt, lagomt väder, inte för varmt och inte kallt heller, faktiskt så var det skönt att det blåste litegrann till och med ^^. Ja, och sen efter det så har jag väl inte gjort så mycket alls. Kommit hem, suttit vid datorn, ja typ det.

 Men nu ska jag ta och kolla om det är något kul på tv och om det är det så lägger jag mig nog på soffan och kikar på det, och om det inte är något roligt så går jag och lägger mig och läser lite som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar