onsdag 2 maj 2012

- I look outside, into the sky

Alice njuter också av det
fina vädret :)
Sitter ute på altanen med datorn och skolböckerna i det fina vädret och pluggar.

Och så väntar jag på svar från läraren om jag blev godkänd i patologi tentan jag gjorde i fredags eller inte. Jag hoppas på att få svar under dagen idag, mejlade ju henne i fredags efter att jag gjorde tentan och bad henne rätta den snabbare då nästa patologi kurs börjar på måndag, jag hoppas verkligen att jag klarade det den här gången! Det kändes väldigt bra när jag skrev den men vad jag har märkt så behöver inte det betyda att det gick bra bara för att det kändes så, så jag försöker att inte hoppas för mycket utan väntar bara på att få svar och så får jag bli glad om det är ett positivt svar helt enkelt :P

Ska göra nästa patologi tenta nu på fredag så det är den jag sitter och pluggar till just nu, det var till och med så att jag kände att jag tar folkhälsovetenskap tentan vid nästa tillfälle istället för imorgon så att jag kan koncentrera mig på patologin eftersom just nu är den det viktigaste.

Sen idag strax efter två så ska Mats komma förbi med lillebror Rasmus hit, så ska han få vara här medan Mats är till tandläkaren ^^. Och sen senare så blir det möjligtvis en ridtur :)

Nej, nu ska jag ta och fortsätta plugga, wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar