fredag 4 maj 2012

- Show me a garden that's bursting into life

Var iväg till Västerås och gjorde en tenta idag igen då, det kändes otroligt bra när jag skrev, mycket bättre än tidigare så nu är det bara att hålla tummarna på att jag blir godkänd och på att läraren kan rätta snabbt så jag får svar så fort som möjligt!


När jag skrivit klart så åkte jag hemåt, var väl hemma runt halv 12 kanske, nånting sånt. Med en hemsk huvudvärk! Inte kul! Så däckade på soffan när jag kom hem och drog igång lite grey's, och där har jag legat sen dess, Alice gjorde mig sällskap ett tag också, mys katten! <3 Dock har huvudvärken inte riktigt velat släppt helt än, segt! Så funderar på att slumra till en stund innan jag ska åka iväg till krylbo och hämta upp Anna när hon kommer med tåget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar