onsdag 9 maj 2012

- I hear the ticking of the clock

Idag har jag åtminstone haft lite mer att göra än igår, men nu är jag uttråkad igen, såhär lagom till kvällen, känner lite att jag lika gärna skulle kunna gå och lägga mig men samtidigt känns det som att klockan är för lite för det. Klockan är ju bara nio liksom.

På förmiddagen var jag i alla fall in till stan och träffade Lisa en vända :) Käkade lite "brunch" på stan. Och sen när jag kom hem så diskade jag undan lite och gick sen till affären och handlade, efter det så bakade jag och förberedde mat eftersom jag bjöd över mormor och morfar på mat :) Gjorde hemmagjorda hamburgare som jag grillade och så pommes och pepparsås till det, blev riktigt gott! Sen efter det blev det en liten fika innan dom begav sig hemåt igen.

Sen dess har jag suttit vid datorn och inte gjort så mycket alls, och nu börjar jag som sagt bli väldigt uttråkad och vet inte vad jag ska göra. Kolla på tv? Läsa lite? Sova? Man kanske till och med ska ge sig ut på en promenad, men nej, i det här vädret är det inte särskilt lockande.

Jaja, får väl se vad jag hittar på, imorgon kommer Niklas hem igen i alla fall :) Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar