fredag 11 maj 2012

- Look deep into yourself before you blame all others

Sitter vid datorn och nördar, tack vare Amanda så hittade jag sidan "Pottermore.com" haha. Lite kul att sitta och "leka" där när man inte har så mycket annat för sig :)

Var tidigare över till Niklas föräldrar och åt litegrann, blev grillat, det är aldrig fel med grillat! Sen efter det så skjutsade jag iväg Niklas, Pentti och Rikard till korskrogen för dom skulle på Whisky provning där. Så nu är dom där och jag sitter här och fördriver tiden fram tills jag ska hämta dom där borta igen ^^.

Vad har annars hänt idag då? Inte så mycket alls, tråkigt väder som tusan har det varit idag igen, regn, spöregn, uppehåll, duggregn, uppehåll, regn osv. Och nu blåser det som tusan också. Kul kul, eller inte..

Jaja, ska fortsätta tönta mig med pottermore till dom ringer och vill bli hämtade nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar