tisdag 15 maj 2012

- You take my hand and pull me next to you, so close to you

Jahapp, nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Men har liksom inte haft något direkt kul att skriva om, så då har det fått varit istället.

Men tänkte att jag skulle ta och uppdatera litegrann nu åtmintone. Fick svar på tenta nr 2 i patologin och på den blev jag godkänd! :D Så nu är det bara halva kursen kvar där. Vilket känns otroligt skönt! En tenta mindre att bekymra sig över.

Annars så har det väl egentligen inte hänt så mycket alls faktiskt, men imorgon då händer det grejer! Då drar jag iväg till Norrköping!! :D Tillsammans med Jojjo och Anna! Det kommer bli så otroligt roligt! Ser verkligen fram emot det! Kommer hem på fredag kväll eftersom på lördag så ska jag och Niklas på bröllop, lite tråkigt att det var samma helg, men det är sånt man får ta helt enkelt. Jag får ju några dagar tillsammans med underbara vänner och massa hästar!! <3

Nej, nu ska jag ta och äta någonting och sen försöka fortsätta sortera upp alla mina skolsaker, tänkte försöka få nån ordning på det, bättre sen än aldrig liksom, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar