onsdag 23 maj 2012

- With blue skies ahead, yes i'm on my way

Det här händer inte ofta det, att jag är vaken vid den här tiden, men vaknar man 04.30 helt klarvaken och kan inte somna om då är det ju faktiskt lika bra att gå upp :P


Plus att katten kom och la sig brevid mig och jag tror att det är kattungar på väg! :O Eftersom hon gärna ville krypa in under täcket och det gör hon aldrig annars, plus att det kändes som om det håller på att hända grejer, just nu ligger hon i sin korg under en...

Och så börjar jag om här nu, för alldeles precis när jag höll på att skriva så kommer Alice in i datarummet och jamar därför att hon tycker att jag ska följa med henne tillbaka till korgen, som jag hade ställt i baren eftersom hon gick iväg dit tidigare, antagligen så ville hon väl vara lite avskilt med så ville hon även att jag skulle sitta med hos henne, så jag drog på mig kläder lite snabbt och nu sitter vi här i baren hon och jag (jag hämtade min bärbara dator så jag kunde fortsätta skriva blogg :P) och än så länge så tror jag det är tre små kattungar :D Och Alice hon tvättar och tvättar och tvättar, hon är så duktig lilla gumman! :) Får väl avvakta och se om det blir några fler eller inte ^^ Uppdaterar antagligen igen lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar