torsdag 18 september 2008

Då var dagen borta och kvällen här..

Nu har hela dagen gått, är mest kväll kvar nu :P Har mest setat vid datorn skulle jag tro, men Madde kom förbi en sväng oxå och vi bowlade lite och sen drog jag med mej henne ut till mami för en liten ridtur (bilder finns på bilddagboken :P) Jag red barbacka på Paddan och ganska skitig om baken blev man :P Hästarna var ju inte direkt snygga när vi kom dit, dom såg ut som två stora lerklumpar xD Så det blev till att borsta litegrann innan vi kom iväg, men sen bar det av, vi skrittade en sväng bara och det var härligt. Det är så himla skönt att rida, även fast det kanske bara blir skritt ibland, det är så lugnande på nåt vis, tycker jag iaf ^^. Sen efter det så åkte vi förbi och hämtade upp Rasmus på dagis, jag skjutsade hem Madde och tog med mej Rasmus till lägenheten, Mamma, Amanda och Mats kom upp och vi bowlade lite :P Och sen försökte jag lära Rasmus att boxas :P Haha, det gick inte jättebra men han lyckades lite iaf, lite övning sen jävlar, då blir han nog ett riktigt proffs :P Eller nåt. Han kanske måste bli lite äldre oxå så han förstår vad han egentligen gör oxå, haha. Men men, dom åkte härifrån jag skopade upp lite glass och kollade några avsnitt från tidigare Top Model säsonger och nu ska jag gå och bänka mej framför tv:n för att kolla på senaste avsnittet av senaste säsongen av just Top Model.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar