torsdag 18 september 2008

Jag chockar mej själv !

Hör och häpna ! Jag är vaken !! Redan nu ! :O Har faktiskt till och med vart vaken sen halv 7 ! Den ni !! Fick lov att pallra mej upp då eftersom Niklas ville ha skjuts ner till jobbet för han åker till Norrköping idag till imorron och han ville inte ha bilen stående nere vid jobbet. Hade faktiskt tänkt att gå och lägga mej igen när jag kom hem men det blev inte så, satte mej vid datorn och kollade runt lite och nu när jag loggade in på msn var ju Anna online och då kan man ju inte gå och lägga sej och sova :P Haha. Så får väl se hur trött jag kommer vara ikväll, kanske blir en tidig kväll då :P Vad ska man hitta på idag då ? Jag vet inte, borde städa men det orkar jag egentligen inte, inte just nu iaf, får se om jag kanske tar det lite senare. Har väl som vanligt inte så mkt mer att skriva om så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar