fredag 12 september 2008

Suck ..

Kände idag att det här vanliga pms-humöret var på gång .. och kände av det mer och mer framåt kvällen, kände mej inte så speciellt social när vi käkade men Johans mat var iaf jättegod, efteråt så frågade jag Helene om jag kunde låna deras vovve och gå en sväng, kände att jag var tvungen att komma ifrån alla människor och vara för mej själv en stund just då, och det var skönt, det hjälpte faktiskt rätt bra oxå, var inte riktigt lika anti när jag kom hem igen, men gick och la mej i sovrummet och kollade på ett one tree hill avsnitt innan tv:n gick sönder eller vad det nu blev med den, den ville iaf inte funka .. suck, så var kvällen förstörd, typ. Tröck i mej massa godis medans iaf så för stunden kände jag mej lite piggare och nu har äntligen alla människor försvunnit så nu har jag iaf lugn och ro ^^ Så jag ska nog ta och poppa lite popcorn och bli ännu fetare samtidigt som jag lägger mej i soffan och kollar lite film.

1 kommentar:

  1. heeej Lovisa:D
    se ja fann vägen till din blogg iaf;) tss*

    vad händer sötnos? saknar dig! puss!

    SvaraRadera