måndag 29 september 2008

Seeeg

Ja, just nu är jag ganska seg, vet inte riktigt vad jag ska göra heller, om jag vill sitta vid datorn, eller om jag hellre ska sätta mej vid tv:n, eller om jag kanske ska läsa litegrann, vet inte riktigt vad jag orkar göra egentligen :P Haha.
Idag har vart en ganska skön dag iaf, vaknade runt 10 tiden nångång, vet inte riktigt exakt, men det är väl ändå inte så viktigt :P Gick upp, satte mej vid datorn ett tag och sen vid 12 så åkte jag ut till mamma en sväng för att hämta ridkläder som jag ska ha med mej när jag åker till Uppsala, för jag och Anna ska rida :D Mats och Rasmus var hemma och satt och åt när jag kom hem, men Rasmus ville tydligen inte äta så jag fick hjälpa till och då fick han i sej lite mat iaf :P haha, vad duktig jag är som får min lillebror att äta :P Haha. Sen var jag där en stund, klappade på katterna och knäppte kort på dom när dom busade ute, hämtade lite äpplen och gick och gav till hästarna, det tyckte dom var muuums, och oooj vad dom dreglade när dom åt :P Hahaha. Åkte därifrån igen efter ett tag. Satte mej vid datorn igen när jag kom hem :P Niklas la sej på soffan en stund för att läsa nån truckbok eller vad det var och där lyckades han somna, stackarn var ganska trött efter helgen på jobbet, men vem skulle inte ha vart det av att ha jobbat typ hela helgen !! Sen runt 5 tiden så fick jag med mej Sofie ut till pappa och så tog vi en liten promenad med lilla Amos :) Han var pigg och glad som vanligt. Gick inte så jättelångt men en bit iaf ^^ Var skönt. Efter det så åkte vi förbi donken en sväng och köpte oss varsin McFlurry, Muuuums !! Det var riktigt gott gott ! Kom hem igen sen iaf, gick ner med filmerna jag hyrde igår och sen har jag kollat klart på Top Model, den säsongen som går på tv nu, eftersom jag ska till Uppsala imorron var jag osäker på om vi kommer ha tid och så att titta på det så jag tankade avsnitten och kollade på dom på datorn idag ^^. Men som sagt, vad ska jag göra nu då ? Hmm .. Får väl se, ska väl sitta kvar här en stund till iaf :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar