söndag 28 september 2008

Party Party :P

Igår var det inflyttningsfest hos Madde :) Var riktigt skoj ! Kom en massa roliga människor och bra musik gott att dricka och en massa prat i munnen på varandra :P Det brukar kunna bli så när det är många människor på ett ställe. Blev iaf ner på Star efter det, det var nå band som spelade där, vet inte vilka det var men bryr mej inte så mkt heller :P Haha, var inte jätteintresserad av att lyssna på dom ändå så. Vid 12 tiden så kom Elin förbi star :D Jag sa då till henne att det är inte värt att betala in sej för en timme (det kostade 100 spänn) så då sa jag hejdå till allihopa och gick ut till henne istället :) Jag, hon, Tobias och Smörgås gick då till Trapper och satt där och snackade, var skitkul att träffa Elin igen verkligen ! Det blir alldeles för sällan :( Sen när dom stängde vid 1 var vi hungriga så då blev det beppes och lite pommes frites, Mums ! :D Satt sen där ett bra tag och snackade oxå, Elin träffade några gamla klasskompisar med :) och medans hon satt och pratade med dom passade jag på att springa iväg till american för att säga hejdå till alla andra igen eftersom jag skulle börja röra mej hemåt. Blev dock kvar vid beppes med Elin ett tag till innan vi började röra på oss :P Så dom gjorde mej sällskap hem så jag slapp gå själv, det var skönt ^^ Och sen fortsatte dom dit dom skulle. Kollade på klockan när jag kom innan för dörren och såg att den var 02.22, hade ingen aning om att vi blev vid beppes så länge :P Men det var nog bara bra, lite frisk luft sådär är alltid bra när man har druckit innan man går och lägger sej :P Men men, somnade ganska på en gång iaf och vaknade först en sväng när Niklas gick upp för att gå till jobbet igen, stackarn, och sen vaknade jag av klockan jag hade ställt på 10, men måste ha somnat om typ på en gång igen då för vaknade sen igen av att klockan ringde 11 :P Då gick jag iaf upp, satte igång datorn och satt mej här :) Tack och lov inge bakis :P Det är bra, tycker inte om att vara det xD Haha, men vem gör det :P Aja, ska försöka få tag på nån och se om nån är sugen på lite pizza eller nåt annat gott, det är iaf jag ! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar