tisdag 16 september 2008

Jobba

Nu sitter jag upp i Lofsdalen i en stuga med pappas bärbara i knäet och tv:n på :P Ska kolla på Idol snart, kan ju inte kolla på Top Model här eftersom 3:an inte finns här, så vilken tur att jag tänkte på det förra veckan och tankade dom avsnitten på datorn :) Så då är det ingen fara.
Åker hit i söndagskväll, kom fram vid 11 tiden. Stugen vi bor i är jättefin, har knäppt lite kort på den så det kommer upp på bilddagboken när jag kommer hem imorron :) Och sen igår så gick vi upp vid halv 7, åt lite frukost och satte igång att jobba. Blev jobb hela dagen, åt mat vid 12 och sen vid 6, jobbade till 8 och sen fick jag gå tillbaka till stugan, pappa jobbade vidare. Gick upp halv 7 idag oxå, känner av i kroppen att jag inte är van att jobba som jag har gjort, har ont i fötterna och händerna och träningvärk på ställen som jag inte ens visste fanns typ xD Haha. Jobbade fram till halv 7 idag och sen fick jag sluta, pappa jobbar fortfarande :P
Har jag tur får jag kanske sovmorgon imorron, vet inte än hur det blir, får se när pappa har jobbat klart, för det beror på hur långt han har kommit ikväll och vad som ska göras först imorron, för det var nånting han skulle göra som jag inte kan hjälpa till med och om det är det som han börjar med imorron så får jag sova lite extra, det skulle inte vara helt fel faktiskt ^^ Men men, får väl se hur det blir. Nu ska jag iaf kolla på Idol och sen ska jag läsa lite och sen packa ihop mina saker så det är klart till imorron när vi ska åka hem, kommer iaf inte bli lika lång dag imorron, det är skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar