måndag 1 september 2008

Ikea äger ! :D

I lördags var ju jag och Niklas till Ikea med hans föräldrar :) Vi inhandlade lite nya möbler till vardagsrummet, det blev en tv-bänk, en hylla som sitter ovanför tv:n, en bokhylla/vitrinskåp och ett skrivbord som vi får plats att sitta på båda två :) Och igår så var Niklas föräldrar här och hjälpte till att få in allt nytt och få ut det gamla :P Även Robin kom över och hjälpte till och Anders var här en sväng han med, men han låg mest i soffan, haha. Så nu har vi ett helt nytt vardagsrum, och det blev så otroligt bra ! Verkligen. Det finns några bilder på bilddagboken om man vill kika :) Så det var väl det som händer igår, grejade och grejade och grejade, jag tror klockan var typ 8-9 på kvällen när det var klart och vi hade hållt på från 11-12 på förmiddan. Så det blev verkligen en heldag. Sen har jag även beställt en dator :D En stationär, ska bli så himla skönt att slippa den gamla bärbara, den börjar bli lite jobbigt så :P Har ju redan en skärm, en plattskärm som jag fick av pappa istället för moppen som jag fick först när jag fyllde 15 och som inte fungerade. Så det var ju bra, så Robin plockade ihop grejer till en riktigt bra dator på en sida på internet och så beställde jag det :) Den kommer gå på typ 8700 med frakt tror jag det blev. Men Robin sa att den kommer vara bättre än Niklas dator till och med :P Haha. Lite kul.
Vad kan hända idag då ? Kanske hinna plocka in lite saker i hyllorna i vardagsrummet (Vi måste köpa nåt till bokhyllan så att den inte ska ramla framåt) och sen ta det ganska lugnt ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar